HTML

Ezt főztem ma

Friss topikok

  • Marykriek: Sziasztok! A <a href=jardinette.hu&gt;Jardinette Étterem</a> receptversenye elindult... (2011.08.17. 15:02) Hideg joghurtos barackleves
  • fasztumgél: legalább egy napot érdemes állni hagyni, hogy jó puha legyen a babapiskóta. nagyon álat édesség. (2011.07.06. 17:44) Tejfölös babapiskóta
  • dorothy62: Hello,NA, ezt díjjazom, mehet a tojásba egy kevés bors és szerecsendió, a tetejére pedig nagyon kí... (2009.05.25. 14:48) Krumplitortilla
  • dorothy62: Hello, nagyon szép és valszeg finom dolgokat csinálsz, ha javasolhatom a buktákat olvasztott vajba... (2009.05.25. 14:33) Ízes bukta
  • spoletina: @spoletina: Köszönöm a kedves válaszodat. (2009.05.16. 16:22) Kakaós kalács - kenyérsütővel

Linkblog

Bajor vacsora

2008.05.04. 19:04 Cézár imádó

 

 

Búzasörös sajtleves, fokhagymás zsemlekockákkal
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Hozzávalók:       -     12 dkg Eidami sajt

-          60 dkg Rokfort sajt

-          3 dl világos sör

-          5 dl tej

-          4 dl tejszín

-          2 dkg só

-          1 dkg vegeta

-          pirított zsemlekocka

Elkészítése:       -     a lereszelt kétféle sajtot a tejjel és a tejszínnel állandó kevergetés közben felforraljuk,

-          beletesszük a sört , a sót és a vegetát,

-          kevergetve újra felforraljuk.

-          tálalásnál megszórjuk a zsemlekockákkal.

x

Bajor fehérkolbász, édes mustárral, molnárkával

A tányérom

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fozes.blog.hu/api/trackback/id/tr26453693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gigi 2008.07.16. 14:23:06

Szia! Nagyon jól néz ki a molnárka!!! Leírnád a receptjét? Köszönöm!

cézárimádó · http://vacsora.blog.hu/ 2008.07.16. 18:01:32

Gigi kérésére:-)))

Molnárka receptje

50 dkg BL 80-as liszt
5 dkg margarin
1 tojás
2,25 dl tej (+ kb 2-3 ek a dagasztás közben)
1 ek. cukor
2 kisk. só
1,5 kk. édesítőszer (vagy 3 ek cukor, de akkor a folyadék ennyivel kevesebb!!)
2 dkg élesztő


A hozzávalókból a gépben tésztát dagasztottam. 20 perc dagasztás, 20 perc kelesztés, 20 perc dagasztás. Ezután lisztezett felületre borítottam, 3 felé osztottam, a darabokból négyzet kerek lapokat nyújtottam (kb 20x20 cm-es), az átlókban elvágtam 4 részre és a csücsöktől kifelé (tehát pont fordítva, mint a kiflit!!) feltekertem. A szélső csücsköket visszahajtottam egy kicsit és úgy tettem át a tepsire kelni, hogy a hajtásszél alulra kerüljön. Kb 40 perces kelesztés után felvert egész tojással lekentem, majd előmelegített sütőben /200C/ megsütöttem kb 20-25 perc alatt.

Gigi 2008.07.17. 14:18:32

Köszönöm még egyszer!
süti beállítások módosítása